IKEA w kampanii o "rzeczach ważniejszych niż rzeczy" [wideo]

Za kreację odpowiada Instinct Russia.

IKEA wystartowała z kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. Działania obejmują wiele formatów wideo, w tym 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne, 60-, 30-, 15- oraz 6-sekundowe filmy w internecie. Akcja wspierana będzie w najbliższych miesiącach również poprzez kampanię display i komunikację w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada Instinct Russia. Adaptacją na polskim rynku zajęła się agencja VMLY&R. Media zaplanował i kupił Wavemaker.

Maciej Florek 2312 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.