Brad Pitt w nowej kampanii De’Longhi "Something Perfetto" [wideo]

Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiadają: Mediaplus, Labcon, SalesTube i GetLouder.

Ambasadorem nowej kampanii włoskiego producenta ekspresów do kawy De’Longhi "Something Perfetto" został amerykański aktor Brad Pitt, laureat Oscara za rolę w filmie Quentina Tarantino "Pewnego razu... w Hollywood". W spocie widz może zobaczyć wycinek z dnia Pitta. Począwszy od porannego kupna ziaren kawy, przez podróż motorem trasą widokową u wzgórz otaczających Los Angeles, aż po tankowanie na stacji benzynowej, gdzie jest kuszony zapachem kawy - przez cały czas oczekując tego upragnionego momentu powrotu do domu i relaksu przy pysznym cappuccino.

- Wierzymy, że Brad Pitt jest idealnym ambasadorem marki - jego styl i charakter świetnie oddają ducha De’Longhi, którego można określić jako śmiały i międzynarodowy, ale jednocześnie elegancki i wyszukany - mówi CEO De’Longhi Massimo Garavaglia.

Emisję spotu poprzedzała kampania teaserowa w social mediach. Jej motywem przewodnim było oczekiwanie na #SomethingPerfetto - hashtag towarzyszył postom influencerów na całym świecie, którzy dzielili się na kanale Instagram własnymi interpretacjami doświadczania chwili idealnej. Właściwa kampania ujawniająca ambasadora marki wystartowała 2 września i potrwa do końca roku.

"Something Perfetto" to największa i najważniejsza w historii firmy De’Longhi w Polsce. Strategię komunikacji przygotowało na poziomie globalnym Mediaplus International. W produkcję spotu promocyjnego zaangażowano laureatów Oscara i uznanych artystów: reżysera Damiena Chazella, operatora Linusa Sandgrena, kompozytora Justina Hurwitza i fotografa Lachlana Bailey’a.

Mediaplus zajęło się strategią, planowaniem oraz zakupem mediów w polskiej odsłonie kampanii i koordynacją projektu w ramach reszty spółek Group One. Za adaptację kreacji oraz launch kampanii odpowiada Labcon - we wsparciu z GetLouder agencja przygotowała event z udziałem mediów oraz influencerów, poprzedzony wysyłką kreatywną. Do końca roku prowadzić będzie plasowanie kampanii w mediach oraz realizację współpracy z influencerami. SalesTube wspiera projekt od strony badań i
trackowania spotów.

Jak podkreśla Krzysztof Sobula, dyrektor marketingu De’Longhi na Polskę, Czechy i Słowację, obecnie aż 95% sprzedaży tej marki jest poza Włochami, a polski rynek ma w tym swój znaczny udział.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.