Ekoprodukty z ekoplakatu od Cityboard Media

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski.

Cityboard Media przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.

- Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczędne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że
działamy odpowiedzialnie - mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

- Pierwsza partia, która do nas trafiła, to kilkaset produktów. Przeznaczymy je dla naszych klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i przyjaciół firmy. Planujemy też konkursy w mediach społecznościowych, gdzie każdy będzie mógł wygrać nerkę czy torbę - mówi Wiktor Balcer, marketing & PR manager Cityboard Media.

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Bank takie akcje realizował już kilkakrotnie.

Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa. Sesję zdjęciową przygotował dział digital Cityboard Media.

Katarzyna Kacprzak 597 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.