Ekoprodukty z ekoplakatu od Cityboard Media
Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski.
- Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczędne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że
działamy odpowiedzialnie - mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
- Pierwsza partia, która do nas trafiła, to kilkaset produktów. Przeznaczymy je dla naszych klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i przyjaciół firmy. Planujemy też konkursy w mediach społecznościowych, gdzie każdy będzie mógł wygrać nerkę czy torbę - mówi Wiktor Balcer, marketing & PR manager Cityboard Media.
Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Bank takie akcje realizował już kilkakrotnie.
Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa. Sesję zdjęciową przygotował dział digital Cityboard Media.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.