Brita filtruje dla Bałtyku

W kampanii uczestniczą agencje Freundschaft i Wavemaker.

Brita uruchomiła specjalną platformę #FiltrujemyDlaBałtyku i kontynuuje program, którego celem jest ograniczenie ilości plastikowych śmieci w naszym morzu. Marka startuje też z akcją skierowaną do nauczycieli i rodziców. W ramach programu powstały interaktywne scenariusze lekcji dla nauczycieli z podziałem na różne grupy wiekowe, a także materiały wspierające dla rodziców do wspólnych zabaw w domu oraz pakiet materiałów multimedialnych.

Program #FiltrujemyDlaBałtyku zostanie wsparty komunikacyjnie kampanią telewizyjną, displayową na wybranych edukacyjnych platformach i portalach branżowych, i w social mediach. Do szkół, dyrektorów i nauczycieli w całej Polsce skierowane zostanie zaproszenie do akcji w formie mailingu. Dodatkowo akcję wspiera grupa wybranych influencerów związanych z tematyką ekologii i świadomego stylu życia.

Za koncepcję projektu, rozwój aktualnej platformy komunikacji marki Brita oraz koordynację współpracy
ze Stacją Morską odpowiada agencja Freundschaft. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Maciej Florek 2371 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.