McCann i Agencja Warszawa dla Somfy [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Firma Somfy, producent napędów do bram wjazdowych, bram garażowych, żaluzji, rolet, markiz, pergoli i urządzeń smart home, wystartowała z jesienną kampanią reklamową pt. "A Ty za co lubisz Somfy?". Kampania potrwa do 10 października br., a działania online do końca października. Dwa spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Kampania wsparta będzie również działaniami

reklamowymi w internecie i PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a przygotowanie kreacji digitalowych - Agencji Warszawa.

Katarzyna Kacprzak 679 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.