Waldi jako brand hero sieci Aldi

Na razie będzie wykorzystywany w komunikacji Aldi Polska na Facebooku.

Jak deklaruje sieć handlowa, Waldi to osobisty coach zakupowy, przewodnik, który ma ocieplić narrację Aldiego i skrócić dystans między firmą a klientami. Na potrzeby komunikacji stworzono na Facebooku profil Waldiego umożliwiający powołanie do życia awatara, jednak cała komunikacja odbywać się będzie na głównym profilu Aldi Polska.

- Wielu markom przy pomocy brand hero udało się stworzyć unikatowy kontent nacechowany pozytywnym emocjonalnym przekazem. Wierzymy, że klienci pokochają także naszego Waldiego. Na tym etapie będzie on obecny na profilu facebookowym. Nie wykluczamy jednak dalszego rozwoju tej postaci –
mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi Polska.

Waldi teaserowo pojawił się w połowie sierpnia, a oficjalne uruchomienie jego profilu nastąpiło z początkiem września. Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.

Paweł Piasecki 887 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.