BBDO i Lucky Luciano dla OLX [wideo]

W kampanii występuje Tomasz Oświeciński.

Agencja reklamowa BBDO i dom produkcyjny Lucky Luciano przygotowały dla internetowego serwisu ogłoszeniowego OLX kampanię wideo, w której występuje aktor i zawodnik MMA Tomasz Oświeciński. W ten sposób serwis stara się promować ogłoszenia w kategorii "Praca" i zachęca do poszukiwania zatrudnienia w takich sektorach jak produkcja, budowa, transport i logistyka, handel i obsługa klienta.

W serii wideo, które zamieszczono na kanale marki w YouTube i jej facebookowym profilu, Oświeciński, którego widzowie polskiego kina kojarzą z ról w produkcjach gangsterskich, wciela się w kuriera, magazyniera, specjalistę ds. obsługi klienta czy brygadzistę.
Kampania potrwa do końca września.

Celem nowych produkcji pod szyldem OLX Praca jest odczarowanie zawodów, które przez wielu są niedoceniane, a w rzeczywistości wykonywanie ich wiąże się z dobrym wynagrodzeniem i atrakcyjnymi benefitami.

Maciej Burlikowski 1689 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.