Mindshare utrzymuje obsługę Unilevera na większości rynków
Polski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.
Unilever zakończył międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów, a znaczną część budżetu ponownie wygrał Mindshare z WPP/GroupM. Mindshare utrzymał kluczowe rynki, takie jak: Ameryka Północna, Wielka Brytania, Indie, Indonezja czy Chiny. WPP będzie kontrolować teraz ok. 80% biznesu mediowego Unilevera o łącznej wartości 3,4 mld dol. Polski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.
Z kolei Omnicom wygrał obsługę Unilevera w Austrii, Niemczech i Szwajcarii. Natomiast Havas Media będzie odpowiadać za obsługę mediową tego klienta we Francji.
Był to jeden z największych przetargów mediowych tego roku. Budżet mediowy klienta wynosi ponad 7,2 mld euro, czyniąc go jednym z największych reklamodawców na świecie.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.