Mindshare utrzymuje obsługę Unilevera na większości rynków

Polski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.

Unilever zakończył międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów, a znaczną część budżetu ponownie wygrał Mindshare z WPP/GroupM. Mindshare utrzymał kluczowe rynki, takie jak: Ameryka Północna, Wielka Brytania, Indie, Indonezja czy Chiny. WPP będzie kontrolować teraz ok. 80% biznesu mediowego Unilevera o łącznej wartości 3,4 mld dol. Polski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.

Z kolei Omnicom wygrał obsługę Unilevera w Austrii, Niemczech i Szwajcarii. Natomiast Havas Media będzie odpowiadać za obsługę mediową tego klienta we Francji.

Był to jeden z największych przetargów mediowych tego roku. Budżet mediowy klienta wynosi ponad 7,2 mld euro, czyniąc go jednym z największych reklamodawców na świecie.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.