Oppo szykuje wsparcie reklamowe nowej serii smartfonów

Twarzą kampanii jest ambasador chińskiej marki Marcin Prokop.

Chiński producent smartfonów Oppo wprowadza na rynek ich nową serię Reno6, na którą składają się dwa modele: Reno6 5G i Pro 5G. Będzie je promował przede wszystkim poprzez zaawansowane funkcje fotograficzne - ten pierwszy wyposażono w potrójny aparat o rozdzielczości 64 MP i przedni aparat 32 MP, drugi zaś - w poczwórną kamerę 50 MP i przedni aparat również 32 MP, a także dzięki zastosowaniu przy robieniu zdjęć algorytmów sztucznej inteligencji.

Producent planuje wsparcie reklamowe tych smartfonów - już teraz rusza kampania digitalowa, obejmująca media społecznościowe, działania z influencerami oraz reklamy digital OOH. Kampania telewizyjna ruszy 20 września, gdy wystartuje regularna sprzedaż, wtedy także dojdą wielkoformatowe reklamy OOH.

Kampanię przygotowała agencja Brasil (kreacja i produkcja), działania w social mediach prowadzi agencja House of Hype, zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry, a PR – agencja 24/7 Communication.

Oppo to marka należąca do chińskiego koncernu BBK Electronics, w Polsce oficjalnie działa od 2019 r. Od jesieni 2020 r. ambasadorem marki jest - Marcin Prokop, prezenter telewizyjny związany z TVN.

Maciej Burlikowski 1650 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.