Zofia Bugajna-Kasdepke w jury konkursu Davos Digital Awards
Celem konkursu Davos Digital Awards jest wyłonienie najlepszych światowych projektów digital.
Zgłoszenia do Davos Digital Awards oceniane będą przez międzynarodowy panel sędziowski złożony z ekspertów z ponad 10 krajów pod przewodnictwem Rui Martinsa, szefa kampanii krajowych Komisji Europejskiej dla Portugalii. Jury rozważy innowacyjność i skuteczność kampanii digitalowych, wskaże też na liderów tego obszaru na świecie w takich kategoriach jak: Najlepsza kampania digitalowa, Najlepsza firma prowadząca kampanie cyfrowe, Digital Guru of 2021.
- Uczestnictwo w Davos Digital Awards jest wyjątkową okazją do przeglądu najlepszych projektów digitalowych z całego świata – od kampanii viralowych po komunikację opartą na danych i nie tylko – mówi Maxim Behar, prezes World Communications Forum Association.
Deadline na zgłoszenia do konkursu upływa 10 października br.
WCFA to globalna organizacja ekspertów ds. komunikacji z siedzibą w Davos w Szwajcarii. Stowarzyszenie zrzesza praktyków branży, m.in. właścicieli agencji, menedżerów zarządzających komunikacją w firmach oraz świat akademicki.