VMLY&R Poland z kampanią krakersów Lay’s Oven Baked [wideo]

Media zaplanował i kupił Media Direction OMD.

"Powiedz tak! Krakersom Lay’s Oven Baked" to nazwa kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek krakersów wielozbożowych. Działania dla PepsiCo  obejmują telewizję oraz digital, w tym social media i stronę internetową. W kampanii wykorzystano narzędzie doboru treści reklamowych do zapytań użytkowników w serwisie YouTube - Director Mjx. Rozwiązanie wykorzystane przy tworzeniu bumperów pozwoliło z jednej strony na optymalizację pracy produkcyjnej, a z drugiej na dobór wyświetlanej reklamy do konkretnej frazy wyszukiwanej przez użytkownika.

Za strategię digital, koncept kreatywny, internetową stronę produktową, kampanię w social media oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Florek 2371 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.