Beata Magdziarz obejmie stanowisko chief digital officera w Havas Media Group

Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile.

Beata Magdziarz dołączyła do grona ekspertów digital w grupie Havas Media Group. W październiku br. obejmie stanowisko chief digital officera.

Beata Magdziarz to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu oraz digital communication, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Kompleksowo odpowiadała za takie obszary digital marketingu jak strategia e-commerce, performance i digital media we wszystkich kanałach online, w tym SEM, social media, programmatic, afiliacja, oraz za marketing automation, analitykę e-commerce i SEO.

Doświadczenie zdobyła po stronie wydawców (Vertigo Media, LeadR/Netsprint), agencji (GroupM, Socialyse/Havas Media Group) oraz klientów (T-Mobile, Red Bull). Jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards oraz Innovation. Założyła fundację Her Digital Bar, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej.

Na stanowisku chief digital officera zastąpi Dominika Wałęgę, który wrócił do Publicis Groupe. Do jej zadań będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, oferty i produktów digitalowych w grupie Havas. Ponadto będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.