Izabela Albrychiewicz z regionalną funkcją w GroupM
CEO polskiego oddziału GroupM zyskuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Sieć powierzyła Izabeli Albrychiewicz szersze kompetencje po dwóch latach zarządzania polską spółką grupy. – GroupM Poland jest w wielu wymiarach inspiracją dla rynków regionu. Technologicznie jest jednym z najlepiej rozwiniętych oddziałów, pokazuje też ciekawe kierunki rozwoju oferty. Przykładem może tu służyć choćby mSpark, czyli platforma innowacji zrzeszająca start-upy marketingowo-technologiczne. Szkoda byłoby sukcesu takiej marki nie przenieść na inne rynki – mówi Demet Ikiler, CEO GroupM na region EMEA.
Izabela Albrychiewicz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Z WPP jest związana od 1999 r., początkowo w MEC (później Wavemaker), którym zarządzała od 2011 r., a od 2019 r. w GroupM. Poza pracą na rzecz firmy jest aktywnie zaangażowana w życie branży. Izabela Albrychiewicz jest członkinią rady nadzorczej SAR, od sześciu lat zasiada w zarządzie IAA.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.