Karolina Witecka przewodniczącą jury konkursu Kreatura 2021

Zgłoszenia przyjmujemy do 14 października.

Karolina Witecka, CEO Cut the Mustard, jest przewodniczącą jury konkursu Kreatura 2021. Od ponad 15 lat związana z reklamą i rynkiem agencji reklamowych. W Cut The Mustard od początku, czyli od 2016 r., odpowiada za strategię rozwoju firmy, jej strukturę, relacje z klientami, a także na co dzień zarządza już ponad 45-osobową agencją.

Zgłoszenia do Kreatury przyjmujemy do 14 października, a obrady jury planujemy na 3 i 4 listopada. Gala odbędzie się pod koniec listopada. 

Kreaturę już od kliku lat komunikujemy jako Konkurs Niezależnej Kreacji. Szukamy, niezależnego, odważnego myślenia. Uważnie przyglądamy się nietypowym zjawiskom i formatom. Nie oznacza to jednak, że do Kreatury zgłaszają się wyłącznie agencje niezależne – jury nagradzało wielokrotnie także agencje sieciowe czy domy mediowe. I tym razem liczymy na różnorodną reprezentację reklamowego rynku. 

Od trzech lat wspieramy w ramach Kreatury młodych kreatywnych. Marka Skoda i w tym roku przygotowała dla nich specjalny brief. Najlepsi młodzi twórcy (do 30. roku życia) otrzymają nagrody w kategorii specjalnej Kreatura X, do której zgłoszenia są bezpłatne. Zupełną nowością jest natomiast możliwość darmowych zgłoszeń do wszystkich kategorii dla freelancerów w wieku do 26 lat. Dodatkowym warunkiem jest, aby praca nie była wykonana dla agencji czy we współpracy z agencją. Tu spodziewamy się nie tylko typowych kampanii i projektów dla marek, ale także prac niekomercyjnych czy artystycznych. 

Wśród kategorii utrzymujemy te wiązane z pandemią – miejmy nadzieję po raz ostatni. Nowością jest przebudowana i opisana na nowo kategoria poświęcona podcastom, medium, które odgrywa coraz większą rolę w życiu konsumentów i komunikacji marek. 

Organizatorem Kreatury jest VFP Communications, wydawca "Media Marketing Polska". Skład jury, lista kategorii, regulamin i więcej informacji na Kreatura.pl.

Tomasz Wygnański 753 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.