YouTube Works Awards - zgłoszenia przedłużone do 19 września

Tym samym, agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy, w tym youtuberzy, zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Udział jest bezpłatny.

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. Co ważne, oceniane będą nie tylko te projekty, które wykorzystują YouTube jako narzędzie, ale także potrafią efektywnie włączyć ten kanał w całościową komunikację lub są oparte o ciekawe dane i insighty.

Nagrody zostaną przyznane w październiku w 5 kategoriach:

  • Multiscreen Excellence,

  • Ingenious Insight,

  • Action Driver,

  • Creative Effectiveness,

  • Small Budget, Big Results.

Jury wskaże także zwycięzcę Grand Prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

Kampanie w konkursie YouTube Works Awards można zgłaszać wypełniając formularz na stronie konkursu: https://yt.be/workspl

Udział w konkursie jest bezpłatny, a więcej szczegółowych informacji o YouTube Works Awards można przeczytać w naszym artykule.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.