Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise
Poprzednio pracował m.in. w Hasbro.
Paweł Szymczyk został szefem e-commerce w Reprise. Jako head of e-commerce będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarze handlu elektronicznego. Raportuje bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji. Ma wieloletnie doświadczenie z pracy w zespołach sprzedażowych i marketingowych firm z branż FMCG oraz farmaceutycznej.
Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed.
Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane