Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise

Poprzednio pracował m.in. w Hasbro.

Paweł Szymczyk został szefem e-commerce w Reprise. Jako head of e-commerce będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarze handlu elektronicznego. Raportuje bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji. Ma wieloletnie doświadczenie z pracy w zespołach sprzedażowych i marketingowych firm z branż FMCG oraz farmaceutycznej.

Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.