Innogy zmieni się w E.ON w grudniu
Rebranding jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 r., gdy E.ON przejął aktywa Innogy od RWE.
Jeszcze we wrześniu uruchomiona zostanie strona WWW dotycząca rebrandingu. Planowana jest też kampania informacyjna PoznajMY się (nawiązująca do hasła "MY może więcej"), która ma na celu przedstawienie dotychczasowym klientom firmy marki E.ON. W kampanii zaprezentowane zostaną historie trójki bohaterów podejmujących inicjatywy proekologiczne w swoich społecznościach przy wykorzystaniu rozwiązań dostępnych w E.ON.
Grupa E.ON to jeden z największych europejskich koncernów energetycznych z aktywami o wartości ok. 35 mld euro, obsługujący ok. 53 mln klientów na 15 rynkach, w tym ponad 1 mln w Polsce. Skupia operatorów dystrybucji energii elektrycznej i gazu ziemnego. Zatrudnia ponad 78 tys. osób, w tym 3,5 tys. w spółkach w Polsce.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.