Timecode Film Production organizuje konkurs dla twórców animacji reklamowej
Za każdą nadesłaną pracę Timecode Film Production wraz z Fundacją Las na Zawsze, posadzi 1 mkw. lasu.
Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych opracowanych przez partnerów kreatywnych konkursu. W tym roku są nimi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, Opus B, PZL. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez Ucho Studio i są dostępne na stronie: https://timecodeakcjaanimacja.pl.
Za każdą nadesłaną pracę Timecode Film Production wraz z Fundacją Las na Zawsze posadzi 1 mkw. lasu.
Spośród zgłoszonych prac jury wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna grand prix, a partnerzy własne wyróżnienia.
Pula nagród w konkursie wynosi 30 tys. zł (nagroda główna 10 tys. zł oraz tablet Wacom Cintiq 16). Zwycięzców poznamy 16 listopada podczas gali finałowej.
Start konkursu wsparty jest spotem promocyjnym autorstwa Michała Leonczuka, laureata zeszłorocznej edycji. Spot obejrzeć można m.in w internecie oraz na ekranach miejskich sieci Screen Network w Warszawie.