Decathlon daje produktom drugie życie
Czyni to w ramach usługi 2nd Life dostępnej w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej.
Usługa 2nd Life ma na celu wydłużenie cyklu życia przedmiotów sprzedawanych przez Decathlon. W ramach usługi oferowane są produkty po testach, ekspozycyjne, z niewielkimi uszkodzeniami podczas dostawy i po zwrotach od klientów. Towarzyszy im etykieta z informacją o pochodzeniu i uszkodzeniu (lub analogiczna informacja, jeśli produkt oferowany jest na stronie internetowej).
– 2nd Life to usługa, na której skorzystają wszyscy, zarówno środowisko, dzięki zniwelowaniu ilości odpadów, klient, który kupi produkty w bardziej atrakcyjnych cenach, jak i Decathlon, który ograniczy koszty zniszczeń – wyjaśnia Agnieszka Dusza-Sabadasz, lider projektu 2nd Life w Decathlon Polska.
Paweł Piasecki
1036 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane