TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA

Stowarzyszenie zrzesza obecnie ponad 130 podmiotów.

Kolejne organizacje postanowiły włączyć się w realizację inicjatyw IAA Polska. Do Stowarzyszenia przystępują: serwis społecznościowy TikTok, wydawca prasy i serwisów online’owych Polska Press oraz operator programu lojalnościowego Payback.

IAA Polska skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej. Aktualnie jest ich ponad 130.

Katarzyna Kacprzak 574 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.