Brasil z kampanią dla Oppo [wideo]

Za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype.

Rusza kampania telewizyjna Oppo promująca serię smartfonów Reno6, w której pojawi się Marcin Prokop, ambasador marki Oppo w Polsce.
 
Wsparcie reklamowe obejmie miesięczną kampanię telewizyjną, digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie, w tym w social mediach i współpracę z influencerami.
 
Kampanię przygotowała agencja Brasil (odpowiedzialna za produkcję i kreację), za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. W obszarze PR Oppo wspiera agencja 24/7Communication.
Katarzyna Kacprzak 690 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.