Value Media z Labconem prowadzą kampanię dla Everli [wideo]

Działania wizerunkowe widoczne są m.in. w telewizji.

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w TV, radiu, OOH i digitalu.

Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media. Agencja kreatywna Labcon zajęła się współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów wybranych kreacji. Obie spółki należą do Group One.

Maciej Florek 2323 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.