Electrolux oficjalnym partnerem 46. edycji Festiwalu Polskich Filmów

Marka promuje modę cyrkularną na czerwonym dywanie.

Electrolux dołącza do grona partnerów 46. edycji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, która w tym roku organizowana jest po raz pierwszy w duchu „zielonych festiwali”. Partnerstwo z Festiwalem  jest kolejną odsłoną globalnej kampanii marki „Pierz, susz, noś dłużej” promującej modę cyrkularną. W ramach współpracy Electrolux zachęca gości do wyboru kreacji na czerwony dywan z myślą o środowisku.

Marka chce ponadto przybliżyć fanom kina idee cyrkularnościi nadawania ubraniom drugiego życia – obok Teatru Muzycznego powstała specjalna strefa „Noś dłużej”. Electrolux objął także patronatem pozakonkursową sekcję „Czysta Klasyka”, projekcje zrekonstruowanych cyfrowo wybitnych dzieł polskiej kinematografii.

- Łączymy siły z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, żeby pokazać, że poprzez drobne zmiany zachowań można dbać o naturę. Dotyczy to wszystkich branż i obszarów naszego życia. Kino, film potrafią być narzędziami potężnej zmiany i już nie raz udowodniły, że ich narracje czynią świat lepszym -  mówi Natalia Kostera, brand manager Electrolux.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.