Agnieszka Sora prezeską zarządu IAA Polska

Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 - 2023.

Wybrany został zarząd, rada nadzorcza i sąd dyscyplinarny IAA Polska. Nowym prezesem zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK. Agnieszka Sora w branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu  Przez ostatnie 25 lat pełniła funkcję dyrektor zarządzającej i commercial director GfK Polonia. W latach 2014-2016 była sub regional managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Od czerwca 2021 r. podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – regional consulting Lead NCE.

- Elastyczność, otwartość, współpraca na rzecz szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej to moje credo. W nowej kadencji IAA Polska planuję kontynuować realizację celów statutowych stowarzyszenia, których głównym efektem ma być zwiększenie znajomości marki, dotarcie do nowych interesariuszy, pozycjonowanie IAA jako organizacji aktywnie wspierającej swoich członków. Wierzę, że wspólnie z zarządem wypracujemy nowe inicjatywy, w tym np. wizję 2025 czy nowe formy środowiskowej współpracy – mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.

W składzie nowo wybranego zarządu IAA Polska znaleźli się: z kurii marketerów - Dorota N. Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska, Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBank S.A. oraz Michał Sobolewski, doradca prezesa, Polkomtel; z kurii mediów - Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland, Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska, Ringier Axel Springer Media AG oraz Dorota Żurkowska-Bytner, członkini Zarządu, TVN Grupa Discovery, zaś z kurii professional services - Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM, Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz Global e-commerce lead w Molecular BBDO. 

Tomasz Wygnański 743 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.