Golden Drum powraca po przerwie spowodowanej pandemią

Festiwal reklamy, który odbywa się w słoweńskim Portorož, odnowił swoją formułę. W br. ma 25% zgłoszeń więcej.

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca 27. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 13-15 października w Portorožu w Słowenii. Organizatorzy poinformowali, że w tym roku zgłoszono o 25% projektów więcej niż w 2019 r. Konkurs został gruntowanie przemyślany i składa się teraz nie z dwóch, a z pięciu sekcji: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum i dodatkowej sekcja All Juryies skupionej na specjalnych tematycznych grupach konkursowych. Najwięcej zgłoszeń napłynęło do sekcji Omni-Channel oraz One-Channel. Prace oceniać będzie 63-osobowe jury z 28 krajów. 13 października ogłoszeni zostaną finaliści, a 15 października – podczas gali festiwalu – zwycięzcy.

(Golden Drum)

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.