Nowa kampania programu SmartDom [wideo]

Gigaoferta sieci Plus dla klientów Polsat Box. W przygotowanie komunikacji zaangażowane były m.in. agencje Freundschaft i Vizeum.

Ruszyła nowa kampania skierowana do klientów Polsat Box – "Wybierz swoje wszystko" w ramach programu SmartDom. W dwóch spotach telewizyjnych występują m.in. Sanah i Antoni Królikowski. W przygotowanej dla klientów Polsat Box gigaofercie Plus oferuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 30 GB za 30 zł miesięcznie. Do tego dwa nowoczesne telefony 5G do wyboru: Samsung Galaxy A52s 5G lub Oppo Reno5 Z 5G w supercenie.

Spoty telewizyjne zrealizowano we współpracy z agencją Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Można je oglądać w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN. Kampania prowadzona jest także w stacjach radiowych i online.

Kampania skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych abonentów Polsat Box. Pokazuje możliwość uzyskania dodatkowych oszczędności, dzięki połączeniu kilku produktów i ofert dostępnych w Grupie Polsat Plus.

Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk, postprodukcja: wideo – Televisor, audio – Ztudio & Burza, reżyser: Piotr Janowski. Media (TV, online, radio) zaplanował dom mediowy Vizeum.

Piotr Machul 313 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.