Oppo startuje z dużą kampanią [wideo]

Reklamy pojawią się w telewizji, działania obejmą również digital i OOH.

Chiński producent smartfonów Oppo prowadzi kampanię reklamującą ich nową serię - Reno6. W reklamach występuje ambasador marki, prezenter telewizyjny Marcin Prokop. Działania reklamowe obejmują również m.in. digital oraz nośniki wielkoformatowe. Kampanię przygotowała agencja Brasil (odpowiedzialna za produkcję i kreację), za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za PR odpowiada agencja 24/7Communication.

Prokop został niedawno twarzą reklam UPC Polska.

Maciej Burlikowski 1645 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.