Agnieszka Gozdek strategy directorem & partnerem w 180heartbeats + Jung v. Matt

Wcześniej była m.in. strategy directorem w agencjach Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera.

Agnieszka Gozdek jako strategy director & partner dołączyła do agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Powierzono jej między innymi zadanie rozwijania kompetencji w zakresie strategii marki w postępującej cyfryzacji w marketingu. 

Gozdek ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Wcześniej była m.in. strategy directorem w agencjach Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera. Współtworzyła nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play czy kuchni Ikea Metod, za którą otrzymała złote Effie, oraz w ostatnich latach - nagradzane Effie kampanie dla Skoda i Provident Mam Plan. Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela. Jest wykładowczynią MBS by Effie i Szkoły Strategii Marki SAR.

Agnieszka Gozdek dołączyła do grona partnerów 180heartbeats, które obok Marcina Gaworskiego tworzą  Magdalena Kazanowska, managing director, i Mikołaj Sadowski, chief creative officer. 

Katarzyna Kacprzak 602 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.