T-Mobile pozwoli na zmianę serwisu streamingowego co miesiąc w jednej cenie
Na razie można wybierać pomiędzy: HBO Go, Tidal, Legimi, Polsat Box Go i Eleven Sports.
Ofertę wspiera kampania reklamowa pt. "Rozrywka uwolniona" prowadzona w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w sieci sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Operator zapowiada, że wkrótce lista dostępnych serwisów zostanie powiększona.

Maciej Burlikowski
1723 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane