Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, otworzy konferencję Shopper Day

Piąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.

Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, będzie keynote speakerem na konferencji Shopper Day. Adam Nowak od niemal 15 lat tworzy sukces programu IKEA Family w Polsce i na świecie. Wspiera 28 rynków w wymianie najlepszych praktyk w obszarze marketingu relacyjnego. W efekcie zgromadził fantastyczne doświadczenia z obszaru multikanałowego retailu oraz lojalności z rynków takich jak Chiny, USA, Australia, Japonia, Korea Południowa. Na konferencji wystąpią także m.in. przedstawiciele: Eobuwie.pl, Circlewise, Dataplace.ai, Glovo, GroupM, Havas, Justtag Group, Zalando i Zymetrii.  


Konferencja  Shopper Day ma przybliżyć zjawiska związane ze zmianami w retailu – będziemy mówić o efektywnej komunikacji marek i retailerów, budowaniu lojalności, realizowaniu sprzedaży. Zaprezentujemy szerokie spektrum zagadnień, które jednak mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli "końcu cookies", i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie.

Będzie to już piąta edycja Shopper Day. Wydarzenie odbędzie się 26 października w formule hybrydowej. Organizatorami są magazyny "Handel" i "Media Marketing Polska". 

Więcej informacji i pełny program na: ShopperDay.pl

Tomasz Wygnański 742 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.