Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, otworzy konferencję Shopper Day
Piąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Konferencja Shopper Day ma przybliżyć zjawiska związane ze zmianami w retailu – będziemy mówić o efektywnej komunikacji marek i retailerów, budowaniu lojalności, realizowaniu sprzedaży. Zaprezentujemy szerokie spektrum zagadnień, które jednak mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli "końcu cookies", i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie.
Będzie to już piąta edycja Shopper Day. Wydarzenie odbędzie się 26 października w formule hybrydowej. Organizatorami są magazyny "Handel" i "Media Marketing Polska".
Więcej informacji i pełny program na: ShopperDay.pl

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.