Effie przedstawia nominowanych w 2021

Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji, z czego spośród domów mediowych najwięcej otrzymał Starcom (12), wśród agencji reklamowych – McCann Poland (7), a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4).

Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach. Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały McCann Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5). 12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymały Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz Wavemaker (6). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), Lego (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).

Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii React & Defend.

Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.