Coca-Cola z nową wizją marki "Real Magic" [wideo]

Towarzyszy jej nowa komunikacja "One Coke Away From Each Other"/"Coca-Cola zbliża nas do siebie". Marka przedstawiła również Hug, czyli nową wizję ikonicznego logo.

Nową, globalną platformę "Real Magic"  zbudowano na bazie doświadczeń z minionego półtora roku pandemii. Zachęcać ma do zwrócenia uwagi, na to, co w każdym człowieku prawdziwie magiczne. Nowa filozofia marki uwzględnia sprzeczności, z którymi mierzą się nowe pokolenia, poszukując harmonii i więzi z innymi ludźmi w wirtualnym i podzielonym świecie.

– Coca-Cola to marka definiowana przez dychotomie: skromna, ale legendarna; autentyczna, ale tajemnicza; prawdziwa, ale magiczna – podkreślił Manolo Arroyo, dyrektor ds. marketin­gu w The Coca-Cola Company. 

– Filozofia "Real Magic" opiera się na przekonaniu, że dycho­tomie mogą sprawić, by świat stał się ciekawszy – pełen niezwykłych ludzi, nieoczekiwanych możliwości i cudownych chwil. Jednocześnie filozofia ta opisuje sedno: Coca-Cola i jej smak to niemożliwy do opisania, jedyny w swoim rodzaju dotyk prawdziwej magii - dodaje Arroyo.

Real Magic, pierwsza od 2016 roku nowa globalna platforma marki Coca-Cola, jest wdra­żana równolegle z odświeżoną identyfikacją wizualną, w tym nową wizją logotypu Coca-Cola, który będzie pojawiać się we wszystkich działaniach marketingowych. Logo Hug (przytulenie), zainspirowane tym, jak wygląda znak towarowy na opakowaniach Coca-Cola, przesuwa jego zaokrąglony kształt ku górze na etykietach butelek i puszek – w taki sposób, by stworzyć wizualny podpis, który obejmie i utrwali magiczne momenty we wszystkich przekazach związanych z marką. Za projekty graficzne odpowiadają m.in. Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.

Real Magic towarzyszy nowa kampania "One Coke Away From Each Other"/"Coca-Cola zbliża nas do siebie". Ta metafora odwołuje się do przekonania, że to, co nas jedno­czy, jest silniejsze niż to, co nas dzieli, a bycie człowiekiem to nasze najważniejsze wspólne doświadczenie. Kampanię przygotowała agencja reklamowa BETC Worldwide, reżyser filmów Daniel Wolf oraz firma Mathematic, specjalizująca się w grach wideo i CGI.

Kampania obejmuje także realizacje cyfrowe w mediach społecznościowych i reklamę zewnętrzną. 11 października na wybranych rynkach Coca-Cola uruchomi "polowanie na kody", Jego uczestnicy będą mogli wygrać nagrody, w tym sesje gamingowe z popularnymi graczami. W filmie promującym nową kampanię ukryto 25 kodów. Dzięki współpracy z Brand Partnership Studio, odpowiedzialnym za partnerstwo z innymi markami oddziałem Twitcha - interaktywnej platformy streamingowej, twórcy gier podczas transmisji na żywo na swoich kanałach na Twitchu odblokują wraz z widzami kolejne 10 kodów. W krajach uczestniczących w tej kam­panii Coca-Cola przyzna nagrody konsumentom, którzy znajdą ukryte kody i wprowadzą je na podstronie internetowej Coca-Cola. W ramach loterii zwycięzcy staną przed szansą wygrania nagrody w postaci udziału w jednej z największych w historii puli punktów Bits, wirtualnego zasobu służącego do okazywania wsparcia streamerom na Twitchu.

- Przy pomocy platformy Real Magic chcemy angażować ludzi w zupełnie nowy spo­sób, polegający na gromadzeniu unikalnych doświad­czeń – mówi Manolo Arroyo. – Kampania "Coca-Cola zbliża nas do siebie" została stworzona dla społeczności i wraz ze społecznością, która ma zupełnie nowe oczekiwania.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.