Gra Snickers elementem kampanii batona Creamy Peanut Butter

Grę na urządzenia mobilne przygotowano we współpracy z firmą Sataku.

Marka Snickers (Mars Wrigley), promując swój nowy baton - Snickers Creamy Peanut Butter, przygotowała grę  we współpracy z firmą Sataku. Gra na urządzenia mobilne, część kampanii wspierającej promocję nowości w ofercie marki, polega na znalezieniu fistaszka (głównego składnika nowego batona), który nie pasuje do pozostałych. Przez 60 sekund gracz pokonuje kolejne, coraz trudniejsze poziomy - liczą się refleks i spostrzegawczość. Gra będzie szeroko komunikowana i wyświetlana użytkownikom mobilnym na wybranych portalach do końca października. Działania PR projektu prowadzi agencja Garden of Words.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.