NFL, Pepsi i Roc Nation ogłaszają gwiazdy koncertu podczas Super Bowl 2022

Podczas tradycyjnego halftime show na jednej scenie po raz pierwszy pojawią się Dr. Dre, Eminem, Kendrick Lamar, Mary J. Blige i Snoop Dogg.

Pepsi jest sponsorem halftime show - koncertu w przerwie finałowego meczu Super Bowl - od 2013 roku. Producent napojów i przekąsek wraz z firmą producencką Roc Nation (należącą do rapera Jay-Z) i National Football League ogłosili właśnie główne gwiazdy koncertu podczas przyszłorocznej 56. edycji Super Bowl.  Coroczny mecz o mistrzostwo zawodowej ligi futbolu amerykańskiego odbędzie się 13 lutego 2022 r. na  SoFi Stadium w Inglewood w pobliżu Los Angeles. Jak podaje Pepsi na jednej scenie pojawi się aż pięć ikon r&b, rapu i hip-hopu: Dr. Dre, Eminem, Kendrick Lamar, Mary J. Blige i Snoop Dogg. We wpisie na Twitterze firma pochwaliła się faktem, że artyści ci zdobyli łącznie 43 nagrody Grammy i nagrali 19 albumów, które trafiły na pierwsze miejsce na liście przebojów "Billboardu".

- Artyści tacy jak Dr. Dre i Snoop Dogg stali na czele rewolucji hip-hopowej na Zachodnim Wybrzeżu, więc to, że uda nam się sprowadzić ich z powrotem do Los Angeles, gdzie wszystko się zaczęło, wraz z Eminemem, Mary J. Blige i Kendrickiem Lamarem, będzie potężną, niezapomnianą celebracją obecnego znaczenia hip-hopu - powiedział Todd Kaplan, wiceprezes ds. marketingu Pepsi.

W komunikacie poinformowano również, że Pepsi i NFL wesprą wspólnie utworzenie w południowym Los Angeles liceum (tzw. magnet high school - od tego, że jak magnes przyciąga dzieci z różnych środowisk) opartego na programie zapoczątkowanym przez Dr. Dre i  Jimmy'ego Iovine'a, szefa Interscope Geffen A&M Records. Dla wytwórni tej nagrywają tacy artyści jak U2, Dr. Dre, Sheryl Crow, Mary J. Blige, Eminem i The Black Eyed Peas.

Tegoroczny finał Super Bowl będzie transmitowany przez stacje telewizyjne NBC i Telemundo, a także na należącej do NBC Universal platformie streamingowej  Peacock. Ubiegłoroczny final Super Bowl LV przyciągnął 96,4 mln widzów. Rekordową widownię odnotowano w 2015 roku - mecz drużyn New England i Seattle obejrzało 114,4 mln widzów.

Paweł Piasecki 754 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.