Player Telewizją Roku, RMF FM Radiostacją Roku
Z nagrodą również seriale Canal+ i podcast "Torba reportera". "Media Marketing Polska" publikuje swój doroczny raport "Nadawcy".
Przyznano również wyróżnienia. Otrzymały je: TVN 7 (konsekwentna polityka programowa), Telewizja Puls (poszerzenie oferty programowej i stabilne wyniki) oraz TVP Sport (przemyślana strategia i wzrost widowni). Tytuł Seriale Roku otrzymały aż trzy produkcje Canal+: "Król", "Kruk. Czorny woron nie śpi" i "Klangor".
Tytuł Radiostacja Roku otrzymało radio RMF FM. "RMF FM udało się znaleźć receptę na dotarcie do mainstreamowego słuchacza" - napisała redakcja "MMP". Wyróżnienie przypadło Tok FM (jakość oferty i innowacyjność aplikacji mobilnej).
Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała również tytuł Podcast Roku. Nagrodzono nim podcast "Torba reportera", projekt stworzony przez Hannę Bogoryja-Zakrzewską i Katarzynę Błaszczyk. "Podcast "Torba reportera" to zjawisko osobne – nie tylko w naszej branżowej audiosferze, ale w ogóle w ekosystemie mediowym" – uzasadniano.
Pełny raport "Nadawcy 2021", analizujący najważniejsze zjawiska na rynku TV, wideo i audio opublikowano w październikowym numerze "Media Marketing Polska", który właśnie trafia do sprzedaży.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.