Spark Foundry wygrywa przetarg Innogy
Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, ruszyła 1 października.
Spark Foundry (Publicis Groupe) w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy Innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.
Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, ruszyła 1 października. Kampania, promowana hasłem "PoznajMy" się, jest częścią kampanii rebrandingowej Innogy Polska, które w grudniu tego roku zmieni się w E.ON Polska. Strategię i kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + J. v. M.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.