Spark Foundry wygrywa przetarg Innogy

Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, ruszyła 1 października.

Spark Foundry (Publicis Groupe) w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy Innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.

Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, ruszyła 1 października. Kampania, promowana hasłem "PoznajMy" się, jest częścią kampanii rebrandingowej Innogy Polska, które w grudniu tego roku zmieni się w E.ON Polska. Strategię i kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + J. v. M.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.