Tandem Media partnerem konkursu "Kreatura" w kategorii Podcasty
Do kategorii Podcasty w konkursie "Kreatura"zgłosić można jeden z odcinków serii (sezonu) kreatywnie przygotowywanego podcastu. Prace można przesyłać do dnia 14 października br.
Zespół Tandem Media intensywnie rozwija swoją ofertę związaną z podcastami oraz kontynuuje badania polskich słuchaczy podcastów. W ramach zaangażowania w rozwój rynku podcastowego w Polsce broker został partnerem dwóch konkursów dla twórców audycji online – konkursu im. Janusza Majki na Podcast Roku oraz najważniejszego polskiego konkursu kreatywnego "Kreatura" w kategorii Podcasty.
Konkurs jest organizowany przez redakcję "Media i Marketing Polska". Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Do kategorii Podcasty zgłosić można jeden z odcinków serii (sezonu) kreatywnie przygotowywanego podcastu. W tym roku, czyli do edycji #Kreatura2021 twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace do 14 października 2021 r. Gala wręczenia nagród odbędzie się już 25 listopada br. Zgłoszenia oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych. W tym gronie znalazł się Radosław Sączek, creative group head w zespole Tandem Media – Podcast Custom Shop.
– Wsparcie dwóch konkursów dla twórców audycji online to kolejny wymiar zaangażowania Tandem Media w rozwój rynku podcastowego w Polsce. Oprócz tego pozostajemy konsekwentnymi badaczami polskich słuchaczy podcastów – planujemy właśnie kolejną falę badania, tym razem za 2021 r, z której raport będzie dostępny wiosną 2022. Intensywnie poszerzamy też naszą ofertę – obecnie nie tylko pomagamy reklamodawcom dotrzeć do słuchaczy podcastów Grupy Radiowej Agory, ale też od niedawna – w ramach komórki o nazwie Podcast Custom Shop – umożliwiamy markom produkcję ich własnych audycji online oraz pośredniczymy w zakupie kampanii reklamowych u podcasterów niezależnych. Z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w obszarze audio on demand – wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media.
Komentarze
Artykuły powiązane