Adam Sierociński deputy creative directorem w Feeders Agency
Będzie kierował wraz z Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji.
Adam Sierociński dołączył do Feeders Agency jako deputy creative director. Będzie kierował wraz z Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji, a do jego obowiązków będzie należał dalszy rozwój oferty kreatywnej Feeders.
Adam Sierociński przez ostatnich 10 lat pracował w reklamie dla wielu marek: mBanku, Żubra ("Żubr ratuje zagrożone gatunki"), Mazdy czy Danone. Tworzył dla Fundacji Rak’n’Roll ("Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów", "Buty Kaeresy"). To właśnie dzięki Fundacji mógł zdobyć kilkadziesiąt nagród za kreatywność (KTR), innowacyjność, efektywność (złote Effie) i PR.
Adam Sierociński przez ostatnich 10 lat pracował w reklamie dla wielu marek: mBanku, Żubra ("Żubr ratuje zagrożone gatunki"), Mazdy czy Danone. Tworzył dla Fundacji Rak’n’Roll ("Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów", "Buty Kaeresy"). To właśnie dzięki Fundacji mógł zdobyć kilkadziesiąt nagród za kreatywność (KTR), innowacyjność, efektywność (złote Effie) i PR.

Katarzyna Kacprzak
645 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane