Krzysztof Dłużniewski będzie odpowiadać za strategię marketingową Jokr w Polsce
Przez ostatnie lata pracował w Mondelēz International.
Dłużniewski przez większość dotychczasowej kariery zawodowej związany był z Mondelēz International, gdzie ostatnio jako brand manager odpowiadał za działania dla marek Milka, Alpen Gold i Nussbeisser. Wcześniej rozwijał w Polsce oraz krajach bałtyckich ciastka z portfolio takich marek jak TUC, Belvita, Barni (Lubisie) oraz Milka. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (księgowość i finanse) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (stosunki międzynarodowe).
Jokr, firma założona w 2021 r. z siedzibą w Nowym Jorku, działa obecnie w trzech miastach europejskich (oprócz Warszawy także w Wiedniu i Berlinie). Uzyskała 170 milionów finansowania w rundzie A. W gronie inwestorów wspierających Jokr są fundusze GGV Capital, HV Capital, Balderton Capital i Tiger Global Management.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.