Answear.com z nową kampanią od Feeders [wideo]

Media kupił i zaplanował dom mediowy OMD.

Właściciel platformy Answear.com rozpoczął nową kampanią, której promuje nową kolekcję. W ramach nowej komunikacji Answear.com staje się oprócz sklepu z modą miejscem "lifespiracji", czyli inspiracji do życia na własnych zasadach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Feeders. OMD z kolei odpowiada za zakup powierzchni w TV na rynku polskim i części rynków europejskich. Za zakup reszty mediów Answear wewnętrznie.

Maciej Florek 2327 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.