Uber w nowej kampanii oddaje głos kierowcom i kierowczyniom
Za kampanię odpowiadają Life on Mars i MediaCom Warszawa.
- W ramach najnowszej kampanii chcemy przedstawić historie kilku kierowców, bo są oni bardzo
ważną częścią społeczności Uber. Chcieliśmy także zwrócić szczególną uwagę na kobiety, które coraz
częściej siadają za kółkiem i mają nie tylko świetne oceny za przejazdy, ale przede wszystkim ciekawe
historie do opowiedzenia. Dlatego między innymi zdecydowaliśmy się na wykorzystanie w naszej
komunikacji słowa “kierowczyni”. Równość płci i inkluzywność jest w DNA Ubera - chcemy, żeby nasze kampanie także to odzwierciedlały - tłumaczy Iwona Kruk, rzeczniczka prasowa firmy Uber.
Kampania będzie prowadzona w internecie (Facebook, Twitter, Instagram, Google, Spotify), a od listopada także na nośnikach reklamy zewnętrznej (murale i DOOH). Za kreację i produkcję odpowiada agencja Life on Mars, a za zakup mediów - Mediacom Warszawa.
Konkurencyjna platforma miejskiej mobilności Free Now prowadzi obecnie kampanię "Dla różnych i równych podróżnych", która również stawia na promowanie języka inkluzywnego i form żeńskich takich jak “kierowczynie”.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.