McDonald's podkreśla w kampanii, że małe zmiany wiele zmieniają [wideo]
Kampania "Change a little, change a lot" przekonuje, że sieć fast food dba o ludzi, rolnictwo i przyszłość naszej planety.
Kampania wspiera ogłoszone przez firmę cele w walce z kryzysem klimatycznym, w tym osiągnięcie zerowego poziomu netto emisji w całym łańcuchu dostaw w Wielkiej Brytanii i Irlandii do 2040 r. W obydwu krajach McDonald's ma łącznie 1,4 tys. lokali, współpracuje z 23 tys. rolników (także w ramach programu Farm Forward na rzecz zrównoważonego rolnictwa), zatrudnia 130 tys. osób i obsługuje 4 mln konsumentów dziennie. Taka skala działań - jak przekonuje McDonald's w swojej komunikacji - stanowi zarazem zobowiązanie do dokonywania małych zmian, które pomnożone przez tysiące przypadków dają wymierne rezultaty.
Za kreację kampanii odpowiada stale współpracująca z McDonald's agencja Leo Burnett.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.