Już ponad 8 mln Polaków korzysta tylko z bankowości mobilnej

To najszybciej rosnący kanał kontaktu klientów z bankami.

Według raport "Net b@nk" Związku Banków Polskich na koniec czerwca br. 38,5 mln klientów indywidualnych miało podpisane umowy na obsługę bankowości elektronicznej. Co najmniej raz w miesiącu z e-bankowych serwisów korzysta 20 mln Polaków. 15 mln korzysta z usług banków za pomocą aplikacji w smartfonach. To najszybciej rosnący kanał kontaktu - w ciągu roku takich klientów przybyło 17%. I co zaskakujące, dla aż 8,2 mln klientów krajowych banków jedyną formą kontaktu z bankiem jest właśnie aplikacja mobilna. Czyli dla ponad połowy (54%) aktywnych użytkowników bankowości mobilnej jest to podstawowy sposób korzystania z bankowości elektronicznej. Tylko w minionym kwartale ta grupa wzrosła o 13%.

Maciej Burlikowski 1618 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.