Superbet z reklamą w TV, internecie i OOH [wideo]

Bukmacher do reklam zatrudnił piłkarzy, zawodnika MMA, youtubera, a nawet dziennikarza.

Firma bukmacherska Superbet do swojej najnowszej kampanii reklamowej zatrudniła piłkarzy: Sławomira Peszko, Jerzego Dudka i zawodników Górnika Zabrze, zawodnika MMA Jana Błachowicza, dziennikarza sportowego Michała Bugno oraz youtubera Qesek. Będzie ją prowadziła w telewizji, internecie (spoty 30- i 15-sekundowe), na nośnikach OHH i digital w najbardziej ruchliwych punktach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa. W tych miastach ekspozycje reklam bukmachera zaplanowano do końca br. Scenariusz spotu celowo stworzono w luźnej, humorystycznej konwencji.

- Ta kampania to dla nas przełomowy krok. Jest największym tego typu dotychczasowym projektem na rynku bukmacherskim w Polsce - twierdzi Katarzyna Gawlik, marketing manager Superbet w Polsce. - Superbet wyróżnia pełnia pasji, pozytywnych emocji i duch sportowej rozrywki. Chcemy być dzięki temu blisko naszych użytkowników. Z drugiej strony przyzwyczailiśmy już rynek, że działamy z rozmachem. Jesteśmy silni i pokazujemy to.

Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, chief creative partner & CEO w agencji Rusu + Bortun. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, a za produkcję - Raman Statsenka. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction.

Maciej Burlikowski 1618 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.