BeDigital z kampanią BlaBlaCar [wideo]

Prowadzone działania obejmują przede wszystkim nośniki OOH.

Wystartowała pierwsza kampania BlaBlaCar promująca sprzedaż biletów autobusowych.  Prowadzone działania reklamowe obejmują Kraków i powiązane z nim destynacje, a celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących tanich przejazdów do zakupu biletu autobusowego na stronie lub w aplikacji BlaBlaCar.

Prowadzone działania obejmują przede wszystkim nośniki OOH, statyczne i animowane formaty internetowe, a także SEM oraz materiały BTL. Kreację i zakup mediów powierzono krakowskiej agencji BeDigital.

Katarzyna Kacprzak 574 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.