Next Day Week już 15-19 listopada 2021
Redakcje magazynów "Handel", "Food Service" i "Media Marketing Polska" razem z zaproszonymi gośćmi przyjrzą się trendom kreowanym przez młodych konsumentów.
Wsłuchując się w głosy z rynku zdajemy sobie jednak sprawę, że zmiana jaka dotyka dziś konsumenta jest znacznie głębsza. Wiele osób podczas lockdownu miało możliwość nieco zwolnić tempo i na nowo przemyśleć swój styl życia, swoje wybory. I między innymi dlatego coraz ważniejsze stają się takie wartości jaki poszanowanie śrdowiska, społedzna odpowiedzialność, dbałość o zdrowie własne i innych. Do głosu dochodzi też najmłodsze pokolenie, dla którego te kwestie są kluczowe, bo związane z ich przyszłością.
Next Day Week to wydarzenie, którego organizatorem są magazyny "Handel", "Food Service" oraz "Media Marketing Polska". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji. Będziemy przyglądać się zmianom jakie zachodzą w branżach retail, HoReCa i marketingowej, a które wynikają właśnie z nowych potrzeb konsumentów i wartości jakimi się oni kierują .
Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek, analizy nowych zjawisk. Będziemy zajmować się m.in. zeromisyjnością, wegetarianizmem, bardziej ekologicznymi opakowaniami i aktywizmem społecznym młodych ludzi. Temu będą poświęcone artykuły, podcasty i materiały wideo, które zamieścimy na portalach i w social mediach magazynów "Handel", "Food Service" oraz "Media Marketing Polska". Next Day Week będzie oczywiście także obecny w naszych drukowanych publikacjach.
Dzięki wspólnemu projektowi docieramy z przekazem do bardzo szerokiego rynku: producentów różnych branż, detalistów, restauratorów oraz branży marketingowej i mediów.
Więcej szczegółów wkrótce w naszych social mediach oraz na stronie: Nextdayweek.pl