Next Day Week już 15-19 listopada 2021

Redakcje magazynów "Handel", "Food Service" i "Media Marketing Polska" razem z zaproszonymi gośćmi przyjrzą się trendom kreowanym przez młodych konsumentów.

Next Day Week - "Nowy konsument, nowe wartości" to projekt, w którym w tekstach i podcastach będziemy analizować wartości pokolenia Z.  Marki, firmy, usługodawcy, detaliści muszą dziś się zmierzyć z szybkimi zmianami jakie zachodzą wśród konsumentów. Wszyscy wiemy, że pandemia zmieniła zwyczaje co do tego jak kupujemy, jak jemy, jak spędzamy wolny czas. To wszystko widać wyraźnie na wskaźnikach takich jak wartość handlu, e-commerce, wzrost znaczenia mniejszych sklepów, czy popularność delivery.

Wsłuchując się w głosy z rynku zdajemy sobie jednak sprawę, że zmiana jaka dotyka dziś konsumenta jest znacznie głębsza. Wiele osób podczas lockdownu miało możliwość nieco zwolnić tempo i na nowo przemyśleć swój styl życia, swoje wybory. I między innymi dlatego coraz ważniejsze stają się takie wartości jaki poszanowanie śrdowiska, społedzna odpowiedzialność, dbałość o zdrowie własne i innych. Do głosu dochodzi też najmłodsze pokolenie, dla którego te kwestie są kluczowe, bo związane z ich przyszłością.

Next Day Week to wydarzenie, którego organizatorem są magazyny "Handel", "Food Service" oraz "Media Marketing Polska". Łączymy nasze siły, aby w ciągu jednego tygodnia podzielić się naszą wiedzą i dostarczyć inspiracji. Będziemy przyglądać się zmianom jakie zachodzą w branżach retail, HoReCa i marketingowej, a które wynikają właśnie z nowych potrzeb konsumentów i wartości jakimi się oni kierują .

Każdy dzień Next Day Week będzie miał temat przewodni, w ramach którego zaprezentujemy rozmowy z ekspertami, badania, case studies czołowych marek, analizy nowych zjawisk. Będziemy zajmować się m.in. zeromisyjnością, wegetarianizmem, bardziej ekologicznymi opakowaniami i aktywizmem społecznym młodych ludzi. Temu będą poświęcone artykuły, podcasty i materiały wideo, które zamieścimy na portalach i w social mediach magazynów "Handel", "Food Service" oraz "Media Marketing Polska". Next Day Week będzie oczywiście także obecny w naszych drukowanych publikacjach.

Dzięki wspólnemu projektowi docieramy z przekazem do bardzo szerokiego rynku: producentów różnych branż, detalistów, restauratorów oraz branży marketingowej i mediów. 

Więcej szczegółów wkrótce w naszych social mediach oraz na stronie: Nextdayweek.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.