AliExpress otworzył hub logistyczny w Polsce

To największa inwestycja infrastrukturalna chińskiej platformy e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej.

Inwestycja zrealizowana we współpracy z Cainiao, ramieniem logistycznym platformy, pozwoli AliExpress dostarczyć paczki następnego dnia w kluczowych miastach Polski przed Dniem Singla. To globalne święto e-zakupów przypadające 11 listopada pod względem skali z powodzeniem rywalizuje z Amazon Prime Day (w br. 21 i 22 czerwca).

Otwarte na początku października centrum logistyczne o powierzchni 10 tys. mkw. zlokalizowane w pobliżu Łodzi będzie obsługiwać sprzedawców AliExpress wysyłających produkty bezpośrednio z Polski. Zamówienia zostaną dostarczone w gwarantowanym terminie trzech dni na terenie całej Polski, a do odbiorców w największych miastach, takich jak Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków i Katowice, mogą dotrzeć już następnego dnia. Hub zostanie także wykorzystany do obsługi innych rynków, w tym Czech, Austrii, Słowacji i Niemiec.

Jak mówi Gary Topp, dyrektor generalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią (na zdjęciu), Polska była "naturalnym wyborem inwestycyjnym na pierwsze centrum logistyczne w regionie dla AliExpress".

Paweł Piasecki 754 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.