PHD wprowadza nową globalną identyfikację wizualną
Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.
Sieć mediowa PHD, część Omnicom Media Group, wprowadziła nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną, aby odzwierciedlić filozofię "Make the Leap" – wezwanie do działania w celu wykorzystania siły kreatywności dla marek swoich klientów. – Nowoczesne, dynamiczne i zdolne do ruchu logo jest odzwierciedleniem kreatywności, otwartości w myśleniu, współpracy i odwagi, które od zawsze były wyróżnikiem PHD. Nowa identyfikacja wizualna to kolejna inspiracja dla zespołu do wdrażania innowacji w firmie oraz w projektach dla klientów agencji – mówi Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca polskim oddziałem PHD.
Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane