PHD wprowadza nową globalną identyfikację wizualną

Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.

Sieć mediowa PHD, część Omnicom Media Group, wprowadziła nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną, aby odzwierciedlić filozofię "Make the Leap" – wezwanie do działania w celu wykorzystania siły kreatywności dla marek swoich klientów. – Nowoczesne, dynamiczne i zdolne do ruchu logo jest odzwierciedleniem kreatywności, otwartości w myśleniu, współpracy i odwagi, które od zawsze były wyróżnikiem PHD. Nowa identyfikacja wizualna to kolejna inspiracja dla zespołu do wdrażania innowacji w firmie oraz w projektach dla klientów agencji – mówi Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca polskim oddziałem PHD.

Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.