Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski awansują w LiquidThread
Awanse w dziale Content Solutions.
Ewelina Nowakowska z LiquidThread związana jest od prawie pięciu lat. Specjalizuje się w projektach branded content zarówno online, jak i offline. Ma w portfolio realizacje dla takich klientów, jak Kompania Piwowarska, Velvet, GSK, Lancôme, Lorenz Bahlsen czy Reckitt Benckiser. Dodatkowo rozwija w organizacji obszar działań związany z marketingiem muzycznym, w którym się specjalizuje.
Maciej Brzozowski ma 15 lat doświadczenia w reklamie, a od 13 lat związany jest z Publicis Groupe: wcześniej pracował w agencji mediowej Starcom, a od 2019 r. związany jest z LiquidThread. Wcześniejsze doświadczenie w zakresie planowania mediów zdobywał w zespole obsługującym klientów z branży FMCG (m.in. Mondelez, Maspex, Kruszwica, McCormick). Tworzył też komunikację dla wielu innych marek, m.in. Warty, Stihla i Saint Gobain. W dziale Content Solutions LiquidThread realizuje działania contentowe zarówno w TV, jak i internecie. Zarządza zespołem, który odpowiada za lokowanie produktów w serialach, programach TV, produkcjach kinowych, tworzy podcasty. W jego portfolio znajdują się realizacje branded content dla takich klientów, jak Vileda, Fiat, Warta i Śnieżka. Na nowym stanowisku poza dotychczasowymi obowiązkami będzie zajmował się rozwojem oferty brandedcontentowej dla klientów Publicis Groupe.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.