Brąz w międzynarodowym konkursie Cresta dla Publicis Worldwide Polska

Projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali został nagrodzony w kategorii B2B campaign.

Publicis Worldwide Polska jako jedyna polska agencja zdobyła nagrodę na międzynarodowym konkursie kreatywnym Cresta. Projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali został nagrodzony brązem w kategorii B2B campaign.

"Najmłodszy headhunter na świecie" to kampania rekrutacyjna dla Fundacji K.I.D.S., która zmienia dziecięce szpitale dzięki pomocy technologicznych ekspertów. W role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które dzięki spersonalizowanym filmom zrekrutowały na LinkedInie ponad 103 ekspertów w Polsce całkowicie za darmo, m.in. Michała Sadowskiego, Bartosza Sułkowskiego, Aleksandrę Przegalińską, dr Macieja Kaweckiego, Annę Streżyńską, Rafała Brzoskę, Darka Maciołka, Monikę Remiszewską, Jana Ściegiennego, Jarosława Kuźniara, Adama Koteckiego i Ingę Songin. Kampania była nominowana także w kategoriach: innovative use of social media oraz healthcare services.

W powstanie kampanii byli zaangażowani również: MSL, odpowiadający za działania PR, Prodigious za postprodukcję (Publicis Groupe) oraz Papaya Films za pomoc dzieciom w nagrywaniu filmów dla ekspertów.

Katarzyna Kacprzak 574 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.